U nastavku se nalaze podaci o našim članicama koje osim CTA statusa (Certified Transactional Analyst - certificirani transakcijski analitičar) imaju TSTA status (Teaching and Supervising Transactional Analyst - učitelj i supervizor transakcijske analize) ili PTSTA status (Provisional Teaching and Supervising Transactional Analyst - privremeni učitelj i supervizor transakcijske analize)  koje dodijeljuju ili ITAA ili EATA i koji ih ovlašćuje za obavljanje edukacija iz transakcijske analize iz jednog od 4 područja primjene transkcijske analize (P - psihoterapija, O - organizacijski razvoj, E - edukacija, C - savjetovanje). Navedene članice provode  TA 202 edukaciju u Zagrebu.

Na stranicama Hrvatske komore psihoterapeuta (HKPT) možete vidjeti >>> imenik edukacijskih centara odobrenih od strane HKPT-a iz svih priznatih pravaca psihoterapije u Hrvatskoj. Za transakcijsku analizu to su trenutno Centar Proventus i Centar Budi svoj.

Tatjana Gjurković, TSTA-P

 Tatjana Gjurković rođena je 1983. godine u Zagrebu gdje je diplomirala psihologiju 2007. godine te nastavila edukaciju u psihoterapiji. 2014. godine stječe titulu Registrirane terapeutkinje igrom od strane Američke organizacije za terapiju igrom (APT), a 2019. istu nadopunjuje te postaje supervizorica iz terapije igrom. 2015. godine stječe certifikat iz transakcijske analize – smjer psihoterapija od strane Europske organizacije transakcijske analize (EATA) a godinu poslije odrađuje Teacher Endorsement Workshop (TEW) u Genevi te dobiva odobrenje da uz dugogodišnjeg mentora Keith Tudora održava edukaciju i superviziju iz transakcijske analize. 2018. godine dobiva i diplomu iz superviziju, edukaciju koju je pohađala u okviru EUROCPS i Instituta za integrativnu psihoterapiju i savjetovanje (IPSA).

Autorica je knjige "Terapija igrom: Kako razviti vještine za razumijevanje djeteta i produbiti odnos s njim". Ko-autorica je članka "Treatment Stages in Working with Children: An Approach Rooted in Transactional Analysis and Play Therapy" objavljenog u TA časopisu (TAJ) te preko 20 terapeutskih slikovnica za djecu i njihove skrbnike.

Članica je profesionalnih udruženja: Hrvatske psihološke komore, Hrvatske komore psihoterapeuta, Udruge za transakcijsku analizu i Europske organizacije transakcijske analize (EATA), Internacionalne organizacije transakcijske analize (ITAA), Američke organizacije iz terapije igrom (APT), Internacionalne organizacije iz relacijske TA (IARTA), Europske interdisciplinarne asocijacije za terapeutske usluge za djecu i mlade (EIATSCYP-Ken Evans).

U Centru Proventus, čija je suosnivačica i direktorica, vodi četverogodišnju naprednu edukaciju iz transakcijske analize - smjer psihoterapija. Pored kontinuirane integracije TA i terapije igrom posebno kroz edukaciju, rado istražuje i druge psihoterapijske pravce.

Jelena Vrsaljko TSTA-P

Jelena Vrsaljko rođena je 1973. godine u Zagrebu. Diplomirala je socijalni rad pri Pravnom fakultetu u Zagrebu. Na Neuroenergetics – Internacionalnom institutu za Humanističku neurolingvističku psihologiju u Lancasteru 2006. godine certificirana je za trenera neurolingvističkog programiranja (NLP-a), trenera humanističkog smjera neurolingvističkog programiranja(HNLP-a) te coacha. 2015. godine u Rosrathu (Njemačka) polaže ispit iz transakcijske analize pri Europskoj asocijaciji transakcijskih analitičara i stječe naziv certificiranog psihoterapeuta (CTA). 2016. godine stječe naziv privremenog učitelja i supervizora transakcijske analize (PTSTA-P), a 2025. polaže finalni ispit i stječe naziv učitelja i supervizora transakcijske analize (TSTA-P). 2019. godine postaje nositelj Europskog certifikata iz psihoterapije (ECP) Članica je INHNLP-a, HNLPD-a, EATA-e i UTA-e, strukovnih udruga NLP trenera i psihoterapeuta transakcijske analize. Tijekom posljednjih 15 godina stekla je bogato iskustvo u radu s klijentima, a unazad 7 godina vodi Centar za edukaciju i savjetovanje Budi svoj u okviru kojeg živi i radi svoju životnu misiju, a to je širenje autonomije. Održava naprednu edukaciju transakcijske analize, soft skills treninge u raznim organizacijama, radionice za roditelje i partnere te pruža usluge psihoterapije, savjetovanja i supervizije. Autorica je projekta TA klub, koji je namijenjen onima koji se ne žele profesionalno baviti transakcijskom analizom, ali ih ista zanima u smjeru rasta i razvoja.

Nada Žanko, TSTA-P

Nada Žanko rođena je 1949. godine u Zagrebu. Diplomirala je sociologiju i psihologiju pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Magistrirala je iz područja psihologije. 1990. godine diplomirala je transakcijsku analizu u okviru međunarodne i europske organizacije za transakcijsku analizu u Bruxellesu. 1992. godine je diplomirala kibernetiku psihoterapije pri Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. 1992. godine dobila pravo predavanja i supervizije psihoterapije (TEW) u Stockholmu. 1994. godine diplomirala za učitelja "razvoja osnovnih ljudskih vrijednosti" djece i odraslih u Zürichu. 2010. godine diplomirala je za učitelja i supervizora transakcijske analize (TSTA) u Pragu. Jedan je od inicijatora registracije udruge transakcijske analize u Hrvatskoj (UTA), te bila predsjednica iste kroz tri mandata, kao i krovne organizacije psihoterapijskih škola u Hrvatskoj (SPUH). Član je niza stručnih organizacija: UTA (Udruga transakcijske analize), SPUH (Savez psihoterapijskih udruženja Hrvatske), EATA (Europska asocijacija transakcijske analize), EAP (Europska asocijacija za psihoterapiju).

Dobitnica je srebrne medalje za zasluge u primjeni i razvoju transakcijske analize koju dodjeljuje EATA, 2019. godine. Autorica je dvije knjige: Intervencije u psihoterapiji (1996.) i Osnove transakcijske analize (1999.). Dvadeset godina aktivno razvija programe koje provodi u privatnoj praksi, te surađuje s brojnim institucijama i organizacijama. U predškolskim ustanovama diljem Hrvatske poučava odgajatelje primjeni programa odgoja djece koja osiguravaju osnove za nenasilje, razvoj autonomije i smanjuju opasnost razvoja ovisnosti.

Izvela je niz programa za neprofitabilne organizacije, poput Plavog telefona i Centra za žene žrtve rata. Osnovala je Školski telefon pri Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa RH. Izvodila je programe sa školskom djecom u organizaciji Studijskog centra za socijalni rad pri Pravnom fakultetu u Zagrebu, te bila predavač na Akademiji dramskih umjetnosti, studij produkcije i u poslovnim školama. Već dugi niz godina bavi se psihoterapijskim i savjetodavnim radom te obrazovanjem pojedinaca i grupa koristeći transakcijsku analizu (TA).

Petra Goršić, PTSTA-P

Petra Goršić rođena je 1979. u Zagrebu. Na Filozofskom fakultetu u Zagrebu završila je studij psihologije.

Od 2005. do 2021. radila je u više zdravstvenih ustanova na poslovima psihologa u medicini rada, zrakoplovnog psihologa, kliničkog psihologa i psihoterapeuta.

2019. položila je u EATA-i (European Association for Transactional Analysis) CTA ispit za psihoterapeuta, a iste godine joj Hrvatska psihološka komora dodjeljuje status kliničkog psihologa.

2022. godine stječe naziv privremenog učitelja i supervizora transakcijske analize (PTSTA) iz područja psihoterapije.  Radi u Zagrebu u Centru Budi svoj.

Aktivna je članica Udruge transakcijske analize, te je u sklopu nje sudjelovala u organizaciji ljetnih škola, radionica i ostalih aktivnosti udruge.

Od 2013. do 2021. delegat je Hrvatske u EATA-i, te od 2015. do 2021. voditelj Communication Committee-ja te udruge. Bila je zadužena povećanje atraktivnosti i dostupnosti udruge, što između njenih više od 7000 članova, što prema van.

Član je Hrvatske komore psihoterapeuta te od 2020 član Povjerenstva za stručna pitanja i trajno usavršavanje. Od 2022. voditelj je Povjerenstva za trajno usavršavanje.

Tara Pavić Futač, PTSTA-P

Tara Pavić Futač rođena je 1989. godine u Zagrebu. Psihologiju je diplomirala u Beču, sa specijalizacijom iz psihološkog savjetovanja. Pet godina provela je u SOS Dječjem selu Hrvatska, neprofitnoj organizaciji koja pruža izravnu pomoć djeci bez roditelja ili odgovarajuće roditeljske skrbi.

Certifikat iz transakcijske analize, smjer psihoterapija, stječe 2023. godine pri Europskoj organizaciji za transakcijsku analizu (EATA). Godine 2025. u Rumunjskoj uspješno završava Teacher Endorsement Workshop (TEW) i započinje rad kao supervizorica i edukatorica transakcijske analize pod mentorstvom dr. Cathy McQuaid.

Posljednjih nekoliko godina vodi privatnu praksu u kojoj radi s pojedincima, parovima i grupama. Uz psihoterapijski rad, s posebnim entuzijazmom osmišljava i vodi radionice te edukacije namijenjene stručnjacima pomagačkih zanimanja i široj javnosti. Kao vanjska suradnica predaje edukantima transakcijske analize u Centru Budi svoj. Aktivna je članica Udruge transakcijske analize, u kojoj od 2025. godine obnaša funkciju etičkog povjerenika.

Danijela Đurić, PTSTA-O

Danijela Đurić je psihologinja s dugogodišnjim iskustvom u razvoju ljudi i organizacija. S transakcijskom analizom susrela se 2000. godine, prvo u području psihoterapije, a kasnije u organizacijskoj transakcijskoj analizi.

Dvadeset godina radila je na individualnom, interpersonalnom i organizacijskom funkcioniranju, razvijajući sustavni pristup. Bila je direktorica ljudskih resursa u domaćim i međunarodnim kompanijama, s fokusom na razvoj talenata, lidera, HR Business Partnera i organizacijski razvoj. Od 2017. godine djeluje kao konzultant za razvoj ljudi i organizacija.

Certificirana je kao individualni i timski coach (senior practitioner) te supervizor u individualnom coachingu pri EMCC-u. Godine 2022. stekla je međunarodnu certifikaciju organizacijske transakcijske analitičarke (ITAA), a 2023. i titulu PTSTA-O. Osnivačica je prve Akademije za organizacijski razvoj i konzulting u regiji, koja nudi naprednu edukaciju iz organizacijske transakcijske analize (TAO 202). Akademija se održava u Beogradu i Zagrebu. 

Također je regionalni konektor za funkcionalnu fluentnost i vodi edukacije za certificiranje primjene alata TIFF. Više informacija dostupno je na njezinoj web stranici.